Ponyclub

Kris van Oers met Bo

De ponyclub van onze vereniging is niet zo groot, maar mag zich de laatste tijd verheugen op steeds meer leden. De lessen van de ponyclub worden verzorgd door Kris van Oers.
De dressuurlessen worden gegeven op maandag van 17:30 – 18:15 en van 18:15 - 19:00 uur. De springlessen worden op de vrijdag gegeven door Arno Zegers van 18.15 - 19:00 en van 19.00 - 19:45 uur (zie Springen).

Daarnaast worden er regelmatig andere activiteiten georganiseerd. Belangrijk voor onze club is de hulp die we van jullie ouders krijgen bij de wedstrijden/activiteiten. Zonder die hulp zou het allemaal niet zo vlekkeloos verlopen. Doe je best en maak ook jouw ouders enthousiast om met ons mee te doen!

Pony’s van 8 jaar en jonger die aan de wedstrijdsport meedoen, moeten jaarlijks worden gemeten door een bondsvertegenwoordiger.

Indien het niet mogelijk is om de les bij te wonen, verwachten we dat je jezelf afmeldt bij de instructie.